LIVRARE GRATUITA LA COMENZI PESTE 200 LEI. CUMPARA ACUM!

Politica Livrare & Retur

LIVRAREA

Livrarea se face in termen de 1-3 zile. Costul de livrare, in valoare de 19 lei este suportat de catre consumator. Ai transport gratuit la comenzi mai mari de 200 lei.

Cum plătesc?

Plata se poate face: – în numerar, la livrare (sistem ramburs) sau online cu cardul prin procesatorul de plata Netopia; un reprezentant al CASA DE LENJERII SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp.

CONDITII DE RETUR

Dorinta noastra este ca produsele pe care vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra.

Conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se pot returna in 14 zile calendaristice de la primirea coletului: „Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile”. Denuntarea unilatera a contractului in termenul de 14 zile se aplica doar persoanelor fizice, persoanele juridice neavand aceasta posibilitate.

Notificarea se va data, semna si trimite de catre dvs. prin e-mail la adresa: comenzi@lenjerii.ro. In situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 ” Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor” .

CASA DE LENJERII SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului returnat, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email la adresa mai sus mentionata, completate de catre client. In formularul de retur / notificarea scrisa se completeaza datele si contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.

Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: „Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului cuprinde toate sumele de bani primite de vanzator de la client pentru produsul respectiv, inclusiv costurile initiale de transport, daca este cazul. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original.

Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Produsele se vor returna la adresa punctului nostru de lucru.

Iti punem la dispozitie doua modalitati de expediere a coletului :

Ne poti solicita sa trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului. Suma de 19 lei (taxa de curier) va fi scazuta din suma totala care trebuie returnata. Poti alege o alta firma de curierat suportand costul transportului (achitand taxa de expediere colet). Te rugam, sa NU returnezi coletele prin Posta Romana. Produsul trebuie returnat in ambalajul original si impachetat intr-o coala, folie de plastic sau punga. In cazul in care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului, se va percepe o taxa de 15 lei.

SCHIMBAREA PRODUSELOR

În cazul în care doriţi alte produse decât cele pe care le returnaţi vă putem ajuta în limita stocului real disponibil al depozitul nostru.

Va rugam sa urmati pasii de mai jos:

PASUL 1: Plaseaza o comanda noua (cu produsul pe care il doresti in schimb) si scrie la Comentarii comanda ID-ul comenzii plasate anterior, codul si denumirea produsului pe care doresti sa il inlocuiesti si motivul schimbului:

PASUL 2: Impachetaza intr-o coala, folie de plastic sau punga produsul pe care doresti sa il returnezi, pentru a nu deteriora cutia in urma transportului.

PASUL 3: Noi vom trimite produsul la schimb prin firma de curierat DPD.

Curierul se va prezenta la adresa ta cu noul colet continand marimea sau modelul ales , iar tu ii vei preda coletul (ambalat corespunzator) ce va contine produsul cu marimea/modelul nepotrivit. Vei achita si diferenta de pret si/sau taxa de transport daca este cazul.

Important: Daca pretul produsului pe care il doresti in schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, cand va ajunge curierul cu produsul la schimb. Daca pretul produsului este mai mic, atunci iti vom returna suma sub forma de voucher transmis pe mail, pe care il poti folosi intr-o comanda ulterioara.

Sau iti viram diferenta intr-un cont bancar. Te rugam cand plasezi comanda cu produsul la schimb, in rubrica de observatii sa notezi (numele titularului de cont si contul IBAN). Ai la dispozitie 30 zile din momentul primirii coletului in care poti sa schimbi produsul/produsele. Important! Cupoanele de reducere nu se aplica comenzilor de schimb.